måndag 25 juni 2007

Underbar midsommarhelg!

Denna helgen var helt underbar. Tror aldrig jag har haft så kul faktiskt. Skrattade konstant känns det som. Har träningsvärk i magen på grund av det. Jag har heller inte sett många av mina kompisar skrattandes så mycket innan heller.

Åkte ner i torsdags. Dagen innan var jag i Tyskland och handlat lite. Vi kom till Strömstad, åt lite och sedan till campingen. Folk droppade in under dagen/kvällen och det blev riktigt lyckad fest redan första kvällen. Lite bad och beachvollyboll hanns också med.

Midsommardagen bjöd på Norge-besök, sill, potatis och nubbe och andra trevligeheter. Upptäckte också det bästa leken jag varit med om, nämligen Fompa-fompa (så vi kallade den i alla fall). Festen var också denna dag kanon.

Lördagen var helt klart roligast. Kortspel, mer lek och sedan ännu mer lek och sådant. Och vilken fest sedan. Eftersom vi var 40 stycken ungefär så är det lätt hänt att det blir bra. Och många ytterligare från Falköping.

Lördagens helt klart bästa lag, i alla fall om man räknar med stilpoäng.

På söndagen vaknade jag med ett stort leende på läpparna, kul, kul, kul hade det varit. Efter städning och sådant åkte vi in en sväng till Strömstad för att senare ta oss hemåt. Vi hade till och med underbart kul och mysigt i bilen hem. Vi ville inte avsluta helgen ännu så vi tog ett dop i Pankasjön i Falköping och sedan till Jens för pizza och film.

En helg i världsklass.

Inga kommentarer: