måndag 9 juli 2007

Mycket fest just nu

Det blir inte lika mycket gjort som det borde, men jag prioriterar att umgås med vänner denna sommar och det är jag glad över.

Förrförra torsdagen blev det Borås med Mattias och kollade på Uno Sveningsson, Sanna Nielsen, Magnus Carlsson, Bosson, Sonja Aldén. Någon mer kanske. Sedan till Vimmel. Mycket trevligt.

Helgen åkte jag, bror, syster, mor och Ingvar till Höganäs för lite semester med dem. Fredagen åt vi oxfiléplanka. Det var bland det bästa jag ätit. Lördagen gick vi vid Kullaberg och besökte Nimis, trevligt. Sedan bar det av till Helsingborg och Fredriksdalsteatern. Vi såg föreställningen Den stora premiären, som var en hyllning till bröderna Marx. Söndagen lämnade vi vandrarhemmet och kikade lite i keramikbutik och sedan åkte vi till Söderåsen och tittade lite där. Sedan hemmåt. En trevlig helg.

På måndagen var det Måndagsklubben i Lidköping. Förfesten var hos Rickard. Riktigt kul var det, partade loss ordentligt, fast jag hade lite svårt att hitta där inne sen. Ska nog gå bättre idag eftersom vi ska dit idag också.

I torsdags var jag och Thomas i Borås för att lyssna till Andreas Jonsson på torget. Han var bra. Sedan gick vi vidare till Vimmel för att snacka skit och kika på folk. Helt klart en lyckad kväll.

I fredags bar det av till Linköping. Jag åkte upp med Stridh, Jens, Sofie och Anders. Fest blev det redan på fredagen och det var inte alls dumt. Lördagen lite seriösare med trerätters middag. Jag, Stridh och Jens gick till Platå för att parta loss. Riktigt kul... och svettigt. Jag och Stridh dansade loss ordentligt. Sönda lite film och sådant. Såg Gudfadern för första gången. Riktigt bra film. Måste se tvåan och trean snart.

Och som sagt, ikväll blir det Måndagsklubben igen. Kul är det nu...

Inga kommentarer: