tisdag 20 mars 2007

Lång-DS

Det har varit några dagar sedan jag skrev sist. Några hektiska dagar dessutom och ämnen att skriva om har bara blivit fler och fler. De kommer dock betas av. Jobbade natten till lördag och direkt åkte jag till Göteborg och Kungälv för att ha Lång-DS, ett långt distriktstyrelsemöte för Liberala ungdomsförbundet Väst alltså. I Göteborg mötte jag alla glada i styrelsen, några kom dock ett par timmar senare, men de var glada de med.

På Kungälvs vandrarhem var vi föregående år också om det var mycket trevligt. Många luntor gicks igenom, budget, verksamhetsplan osv, men ett effektivt möte ändå (lite till skillnad från tidigare år jag varit med).

Efter lite tacos och sådant på kvällen traskade vi ut, men vi var snart tillbaka. Efter en omgång av spelet Politiskt korrekt gick jag och lade mig. På rummet låg redan Adam. Snart kom också Samuel, och ännu lite senare kom Bo-Erik. Mycket skitsnack blev det och jag somnade nog vid 4.00, då hade jag varit vaken 41 timmar.

Dagen därpå började med god frukost kl 9.00 ungefär och därefter lite möte, snabba takter denna dag och vi var klara innan lunch som åts på på centralen. En mycket trevligt lång-DS även fast man var lite mör under hela tiden.

Inga kommentarer: