lördag 24 mars 2007

Veckan så här långt

Min vecka så här långt har innehållit mycket studerande, några laborationer och arbeten som har lämnats in samt två tentor. Jag har dock haft en fin stämmning efter de två första dagarna ungefär, då dag för dag kunde betas av utan oerhörd stress. Vädret är bra och det får mig mycket piggare och gladare.

En bra vecka men många avslutade saker, planerat en del inför helgen och nästa vecka. Imorgon blir det en lätt utgång, har blivit alldeles för dåligt med sådant det senaste. Förra gången var i New York och det var ett tag sedan nu. På söndag ska jag fira med tårta att EU fyller 50 år, ska bli trevligt.

På måndag bär det av till Scandinavium för att lyssna till några företagshöjdare, Robert Gustavsson, närinsministern med flera om företagande. Hakade på detta idag så jag är inte helt insatt om vad som kommer på schemat men det är gratis och åker från skolan så det blir säkert bra.

Sedan är det mer osäkert. Återkommer. Jag skulle ju vilja hälsa på hemma i Falköping också, för se hur detta går.

Inga kommentarer: