onsdag 8 augusti 2007

Helgen som var

I fredags var jag ute lite med syskon, far och farmor. Vi var bland annat i Hjo där jag träffade Rickard, en gammal lagkamrat från tiden jag spelade CS seriöst.

Kvällen var det film hos Jens, A Night at the Museum, en film där man inte behöver tänka ett smack, skönt ibland.

Lördag Marstrand för att kampanja och lyssna på Lars Leijonborg. Undrar vad han kommer göra sedan. Jag hoppas ju på att han sitter kvar som utbildningsminister där han gör ett kanonjobb. Kvällen bjöd på lite sällskapsspel men lite goda vänner, trevligt.

Söndagen bar det återigen iväg mot Göteborg för styrelsemöte och motionsdiskussioner samt middag med funktionärer till kongressen. Lång dag, men trevlig.

Igår, måndag, blev det lite bad och beachvolleyboll. Måndaxklubben med förfest hos Zandra var inte helt fel. Lite seg idag dock.

Ikväll har jag spelat CS igen med bland annat Rickard och Anders. Det var riktigt kul att köra lite matcher, suget finns ju fortfarande kvar om man säger så, men sen blev det ju lite sent också.

Och det är inte så bra, för jag ska upp tidigt för att dra till Skara där Bo-Erik plockar upp mig för att åka vidare mot Göteborg och Luf-kongressen. Där blir jag till på söndag. Jag borde verkligen börja packa snart, samt sova.

Inga kommentarer: