söndag 11 februari 2007

Snart är det dags...

...för ett dopp i det blå. Nej, kanske inte, men om fyra dagar bär det iväg till New York, nämligen på torsdag. Åker från Landvetter kl 6.35 till Amsterdam för att sedan åka vidare kl 9.30 till Newark, New York. Kommer att vara borta i 11 dagar, och det ska bli så skönt att komma bort lite. Ska bli mycket roligt att träffa Johan igen som jag ska bo hos, det var i slutet av sommaren vi sågs senast.

När jag ändå håller på kan jag göra lite reklam för hans olika verk, som jag är riktigt imponerad av: www.paxxanstudios.com

Hoppas att kunna skriva här vad som händer och även lägga upp lite bilder och sådant.

2 kommentarer:

Saga Rosén sa...

Jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte var avis. Du får ha det underbart gött overthere :) BTW. Party snart igen?

Christian Fredh sa...

Thanks dude! Det vet du, säg bara till! :)